تزریق یک دوز مناسب از RPG: تحلیل مصاحبه ی کوتاه Jean-Sebastien Decant کارگردان ایده‌پردازی بازی Far Cry New Dawn

آیا میخواید بدونید که چه چیزی هایی در بازی Far Cry New Dawn عوض شدند؟

بازی Far Cry: New Dawn اساساً ادامه ی داستانی مستقیم Far Cry 5 هستش، با این تفاوت که جهان با یک حمله ی اتمی تزئین شده و همه ی کار هایی که شما براتون خیلی مهم بود و براش جنگیدید، خون ریختید و کشتید، کلاً تمام زندگی، هیچ اهمیتی نداشت در نهایت. ولی کارگردان ایده‌پردازی بازی Jean-Sebastien Decant در ویدئویی در توئیتر امروز گفت که این بازی جدید چیز بیشتری از یک بازی قدیمی با اسلحه های یکسان با اسکین های جدید و ماشین های باحالتره.

احتمالاً جذاب ترین تغییری که ایجاد شده، سیستم صعود برای Outpost هاست. در Far Cry 5 زمانیکه یک Outpost رو میگرفتید، افرادتون میومدن تا اون Outpost رو بگیرن، این پایان قضیه بود. در Far Cry New Dawn شما باید یک تصمیم بگیرید، شما میتونید یه Outpost و منابعش رو بگیرید یا اینکه میتونید “فشارش بدید”.

“اگر فشارش بدید، شما رهاش میکنید.” این حرف Decant هستش “و اون موقع خالی میشه و دشمناتون میان، منابع بیشتر درونش قرار میدن، و همچنین دفاع بیشتری هم داخلش قرار میدن، که یک چالش تازه را بوجود میاورد.”

سوال بزرگ اینه که آیا شما تصمیم میگیرید که اون Outpost رو نگه دارید یا فشارش بدید. این تصمیم مهمیه. به نظر من به شخصه اضافه کردن استراتژی به بازی انتخاب مناسبیه. اگر فرستادن افراد برای گرفتن یه منطقه از منطقه ی دیگه نیرو کم کنه بهترم میشه که با دیدن کارنامه ی کاری یوبیسافت این اتفاق خواهد افتاد.

 

بازی Far Cry New Dawn در تاریخ ۱۵ فوریه عرضه خواهد شد.

تگ ها
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران (بدون دیدگاه)