برسی بازی Wolfenstein Youngblood : روحی قدیمی در دنیایی نو

محمد برادران نویسنده: محمد برادران ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹
معرفی و بررسی

وقتی نام Wolfenstein می‌آید همه را به یاد یکی از آثار اصلی سبک شوتر اول‌شخص می‌اندازد. آثاری که تابه‌حال گیم پلی به این اندازه اکشنی و جذاب آن در بازی دیگری دیده نشده است. هر سری است Wolfenstein یک جذابیت جدید را به همراه دارد و دوباره گیمر ها را به خود جذب می‌کند. حال هم عنوان Wolfenstein Youngblood دوباره منتشرشده است که یک حس اکشن عالی را به گیمرهای علاقه‌مند بدهد. با NPCBOT.IR و نقد و برسی بازی Wolfenstein Youngblood همراه باشید.

اول‌ازهمه باید به داستان Wolfenstein Youngblood بپردازیم. داستان این سری همچنان در دوره‌ی ای است که آلمان نازی پیروز جنگ جهانی دوم شده است و بخش زیادی از سرزمین‌ها را تحت سلطه‌ی خود قرار داده است. عنوان Wolfenstein Youngblood  در دهه ۸۰ و ۲۰ سال بعد از نسخه ی قبلی  روایت می‌شود. در نسخه‌ی قبلی بی جی بلازکوویچ تمام تلاش‌های خود را انجام داد تا ایالات‌متحده از دست آلمان نازی رها شود؛ اما بعد به‌طوری‌که کسی نمی‌داند بی جی ناپدید می‌شود و دختران او که سوفیا و جیسکا نام دارند می‌فهمند که پدرشان به فرانسه که تحت سلطه‌ی آلمان نازی است برده شده است. آن‌ها هم به فرانسه می‌روند تا هم کمکی به فرانسه در مقابل آلمان نازی بکنند و هم پرد خود را آزاد کنند. تصمیم آن‌ها این است که ۳ پایگاه بزرگ نازی‌ها را در پاریس از بین ببرند. داستان بازی به‌خوبی نسخه‌های قبلی اصلاً نیست و نباید از آن انتظار داشته باشید که بتواند داستان خوبی را به شما تحویل دهد. داستان بازی در خیلی جاهای کمی متفاوت عمل می‌کند و جذابیت‌هایی را درون خود قرار می‌دهد و در بقیه بخش‌ها داستان بازی به‌صورت کاملاً کلیشه‌ای روایت می‌شود و هیچ جذابیتی برای گیمر نخواهد داشت. در کنار آن شخصیت‌پردازی بازی هم به‌خوبی انجام‌نشده است و به حدی نیست که شخصیت‌های این عنوان به‌اندازه‌ی عنوان قبلی جذابیت داشته باشند و اصلاً به گردپای شخصیت‌های عنوان قبلی هم نمی‌رسند.

داستان بازی به حالت کلی با تعداد مأموریت‌هایی که دارد شاید بتواند ۱۶ ساعت گیم پلی را به شما تحویل دهد ولی اگر بخواهید به‌صورت دقیق کل مأموریت‌های بازی را به‌درستی و کامل انجام دهید این زمان بیشتر می‌شود و به ۲۵ تا ۳۰ ساعت هم می‌رسد ولی اگر بازی را در حالت سخت بازی کنید قطعاً خیلی بیشتر می‌شود و می‌تواند گیم پلی زیادی را به شما ارائه دهد؛ اما بااین‌همه ساعت گیم پلی، داستان بازی باکیفیت نه‌چندان جذاب خود در این گیم پلی هیچ نقشی ندارد و بسیار به تک‌تک ساعت‌های تجربه‌ی بازی لطمه وارد می‌کند.

نقد و برسی بازی Wolfenstein Youngblood

با کشتن دشمن ها امتیازی به شما داده می شود که باعث ارتقای شما می شود

گیم پلی دقیقا چیزی است که همه بازی ها فرق می کند.

اما گیم پلی بازی Wolfenstein Youngblood دقیقاً چیزی است که این بازی را از تمام بازی‌های اکشن متفاوت می‌کند و یک‌چیز نو را ارائه می‌دهد. بازی همچنان دارای گان پلی فوق‌العاده عالی و جذاب و مأموریت‌های هیجانی است و یک تجربه‌ی کامل را به گیمر ارائه می‌دهد. سازندگان بازی در تک‌تک بخش‌های گیم پلی بازی نهایت سعی خود را کردند تا بتوانند یک آثاری بی‌نقص ارائه دهد و خب تا حدودی هم به این هدف نزدیک شدند. بخش گیم پلی بازی Wolfenstein Youngblood یکی از بزرگ‌ترین رکن‌هایی که دارد قطعاً گان پلی بازی است که با سلاح‌های متفاوت خود در بازی باعث ایجاد جذاب‌های بیشتری می‌شوند. هر سلاح در بازی به‌قدری عجیب است که از بازی‌های دیگر متفاوت باشد و بتواند چیزی جدید را به شما ارائه دهد. هر سلاح در بازی دقیقاً کاربرد خود رادارند و هیچ سلاحی نیست که بتواند کل بازی را پوشش دهد یا هیچ سلاحی نیست که هیچ جا به درد نخورد. دقیقاً هر سلاح چه قوی و چه ضعیف برای بخشی از بازی مناسب هستند. قطعاً وقتی می‌خواهید به‌صورت غافلگیری دو سرباز را از پا دربیاورید با یک اسلحه‌ی معمولی خیلی راحت‌تر می‌توانید این کار را کنید یا وقتی‌که می‌خواهید با رباتی مبارزه کنید باید یک سلاح فوق‌العاده قوی داشته باشید تا بتوانید جلوی آن دوام بیاورید. این نکات به‌خوبی درون بازی رعایت شدند و باکیفیت بالایی که دارند می‌توانم به‌جرئت بگویم که در هیچ‌یک از بازی‌های دیگر من بخش گان پلی به این کیفیت و گستردگی و تنوع و با کاربردهای مختلف ندیدم حتی بازی‌هایی مثل کال اف دیوتی هم درجاهایی بعضی سلاح‌هایش اصلاً جذابیت ندارند و هیچ کاربردی را ندارد. این مثال را زدم که فقط متوجه شوید که حتی بازی‌های بزرگ این سبک هم نمی‌توانند به‌خوبی از پس این مشکل بربیایند اما Wolfenstein Youngblood با همه‌ی آن‌ها فرق دارد و چیزی نو و جدید را به شما تحویل می‌دهد؛ اما چیزی که می‌خواهم قبل از ادامه نقد به آن بپردازم این است که جذابیت گان پلی بازی در اکشن فوق‌العاده‌اش است و هر سلاح دقیقاً به همین اکشن کمک می‌کند و در راستای همین اکشن است که در کمتر بازی‌ای نمونه‌ی آن دیده‌شده است. حتی در بازی‌هایی مثل کال اف دیوتی هم بیشتر اکشن سلاح‌ها سرعتی و سریع هستند و شما گیم پلی پرهیجانی در آن نمی‌بینید. اگر بخواهم منظورم را درست‌تر بیان کنم باید بگویم که سلاح‌های بازی Wolfenstein Youngblood به‌نوعی یک سبک خاص هستند و خیلی ابهت خاصی دارند و انگار که خیلی آن‌ها حرفه‌ای هستند و این حرفه‌ای بودن سلاح‌ها باعث تفاوت بازی می‌شود.

 

وجود دوشخصیت اصلی در بازی واقعا مناسب بازی بود.

اما یکی دیگر از مواردی که در گیم پلی بازی Wolfenstein Youngblood خیلی آن را متفاوت و البته عجیب می‌کند وجود دو شخصیت اصلی در بازی است که هرکدام از این شخصیت‌ها درجایی از بازی کار خاص خود را انجام می‌دهد. شاید در بازی‌های دیگر چندین نفر بازی کردن و چندین شخصیت بودن وجود داشته باشد اما قطعاً به این صورت که دو شخصیت اصلی در بازی وجود داشته باشند نیست و این‌یکی از نکات جذاب و البته چالشی در بازی به‌حساب می‌آید؛ اما وقتی‌که در بازی دو شخصیت وجود داشته باشد باید کار تیمی هم در بازی به‌خوبی پیاده شود تا به‌نوعی بازی در حالت تعادل قرار بگیرد. کنترل یکی از شخصیت‌ها را خود شما به دست دارید و کنترل شخصیت دیگر هم یا هوش مصنوعی یا می‌توانید از بخش کو-آپ بازی استفاده کنید؛ اما مسئله اینجاست که شاید کار تیمی در بازی در حد قابل قبولی پیاده شده باشد اما در بعضی جاها هم می‌توانم بگویم که بسیار بدعمل شده است. در مبارزات شما با دشمنان قوی باید حتماً به‌صورت تیمی کارکنید تا بتوانید زنده بمانید و این موضوع شاید مهم‌ترین دلیل وجود شخصیت دوم در بازی باشد؛ اما بدی وقتی است که شما باید حتماً باشخصیت دوم هماهنگ باشید و در غیره این صورت حتی مبارزات سخت‌تر هم خواهد شد. در حالت کو-آپ این هماهنگ شدن راحت‌تر است ولی در حالت هوش مصنوعی کمی واقعاً مشکل است و در حالت‌های سخت بازی که اصلاً به یک موضوع عذاب‌آور تبدیل می‌شود. اما به‌جز دشمنان سخت بازی در مبارزات با دشمنان راحت و آسان بازی اصلاً به کمک هم‌تیمی شما نیاز نمی‌شود و به‌راحتی خودتان می‌توانید این مبارزات را انجام دهید؛ اما بازی برای اینکه بتواند کمی بهتر عمل کند در بیشتر این مبارزات تعداد دشمنان بازی را افزایش داده است تا بتواند کمی این موضوع هم‌تیمی را در بازی توجیه کند. ولی دقیقاً یکی از ضعف‌های بازی در این بخش است که خیلی وقت‌ها در مبارزات آسان بازی وجود یک هم‌تیمی می‌تواند به‌راحتی کار شمارا خراب کند و این موضوعی است که اصلاً حالت خوشی ندارد. مخصوصاً اگر بخواهید از بخش مخفی‌کاری بازی استفاده کنید که دیگر اصلاً و واقعاً بدعمل می‌شود به‌نوعی که هم‌تیمی شما کل نقشه‌ی شمارا برای حمله نابود می‌کند. البته که این موضوع به‌عنوان یک چالش در بازی قابل‌قبول است و در موارد زیادی این موارد پیش نمی‌آید اما به‌هرحال روی تجربه‌ی بازی تأثیر منفی و بدی دارد و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بخش‌های منفی بازی در نظر گرفت.

ولی جدا از مبارزات در بازی Wolfenstein Youngblood مکانیزم هایی وجود دارند که به این دونفره بودن بازی بستگی دارند و این می‌تواند یکی از دلایل مهم بازی باشد. برای مثال مکانیزم بازیابی سلامتی چیزی است که می‌توان مثالی برای این موضوع باشد. یا مکانیزم ۳ باز زنده شدن که می‌توانم بگویم که دقیقاً یکی از اصلی‌ترین مکانیزم های مهم برای توجیه تیمی بودن بازی دقیقاً همین است و به‌خوبی هم در بازی پیاده است. به‌طوری‌که اگر شما در حال مرگ باشید و هم‌تیمی شما بتواند زودتر از زمان موردنظر به شما برسد و شمارا نجات دهد از این ۳ بار فرصت زنده شدن کم نمی‌شود ولی اگر نرسد کم می‌شود و بعد از ۳ بار که این اتفاق بی افتد دیگر برای هر دو شخصیت پیام گیم آور می‌آید و باید دوباره از اول بروند.

 

نقد و برسی بازی Wolfenstein Youngblood

صحنه های سینمایی بازی اصلا کیفیت زیادی ندارند.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بازی که درروند داستان و مراحل بازی به خیلی به چشم می‌خورد و دقیقاً می‌توان گفت که یکی از تفاوت‌های عظیم بازی به‌حساب می‌آید غیرخطی بودن داستان بازی Wolfenstein Youngblood است. در سری‌های قبلی داستان بازی بسیار خطی بود و شما فقط یک گزینه داشتید و دیگر راهی وجود نداشت؛ اما الآن در بازی Wolfenstein Youngblood به‌غیراز اینکه داستان بازی درروند غیرخطی قرار دارد و شما می‌توانید از میان مأموریت‌های زیادی که وجود دارد خودتان انتخاب کنید و به‌نوعی بازی دست شمارا باز می‌گذارد که خودتان مراحل را به‌نوعی که می‌خواهید جلو ببرید و این‌یکی از پیشرفت‌های فوق‌العاده بزرگ این بازی به‌حساب می‌آید که واقعاً جز نکات مثبت این عنوان به‌حساب می‌آید و می‌توانم در سری‌های بعدی هم امیدوار باشیم که این بخش وجود داشته باشد و بتواند تجربه‌ای متفاوت را به ما ارائه دهد. همچنین به‌غیراز غیرخطی بودن مراحل و داستان شما حتی در مواقع جنگ هم خودتان تصمیم می‌گیرید که به‌سرعت فقط تعدادی را نابود کنید و سریع بروید یا بشنید و همه را تکه‌تکه کنید و بعد به راه خود ادامه دهید. همچنین اصلاً می‌توانید با سیستم نامرئی شدن بازی خیلی جاها را بدون جنگ بروید و در بازی با همین سیستم پیشروی کنید. البته که این سیستم ضعف‌هایی دارد برای مثال چیزی که یکی از ضعف‌های بزرگ به‌حساب می‌آید همان سیستم تیمی است که گاهی اوقات هم‌تیمی شما از این حال درمیاید و دشمن متوجه می‌شود و شما هم باید برای مبارزات دوباره از همین حالت دربیایید و این واقعاً مشکل بزرگی در بازی به‌حساب می‌آید؛ اما قطعاً نباید انتظار یک سیستم کامل مخفی‌کاری را در بازی داشته باشید آن‌هم وقتی‌که تازه این سیستم پیاده‌سازی شده و اصلاً چیزی به این سبک در سری‌های قبلی وجود نداشت. بااینکه بازی Wolfenstein Youngblood یک بازی اوپن ورد نیست اما با مکانیزم های جدید و بهبود خیلی از سیستم‌ها توانسته است خیلی از بخش‌های بازی را بهبود بدهد و مواردی که واقعاً برای بازی نیاز بود که بازی حالت آزاد گونه‌تری داشته باشد را پیاده‌سازی کنند.

اما فقط غیرخطی نبود در بازی نیست که یک مورد جدید به‌حساب می‌آید. در بازی Wolfenstein Youngblood تکه‌هایی از سیستم‌های نقش‌آفرینی هم وجود دارد که این اضافه شدن سیستم‌های نقش‌آفرینی باعث ایجاد تغییرات مختلفی در بازی شده است. یکی از این تغییرات که در بازی اعمال‌شده است اضافه شدن سیستم خط سلامتی دشمن است به‌طوری‌که شما باید برای از پا درآوردن دشمن کل خط سلامتی آن‌ها را کاملاً خالی کنید و دیگر مثل سری‌های قبل نیست که شما دقیقاً نمی‌دانید چقدر مانده که دشمن‌هایتان بمیرند. البته اضافه شدن این سیستم به‌نوعی انگار جون دشمنان هم اضافه کرده است و این مورد یکی از عجیب‌ترین چیزهایی بوده است که من دیدم. شما شاید در نسخه‌های قبلی می‌توانستید یک دشمن را با یک ضربه از پا دربیاورید اما الآن باید دو یا سه ضربه بزنید تا دشمن شما بمیرد و این شاید خیلی به سبک اکشن بازی که مدام دشمنان زیادی با تعداد زیادی در بازی هستند هماهنگ نباشد. این سیستم تقریباً بی باگ است و خیلی ضعف‌هایی دران دیده نمی‌شود اما یک سری مشکلات که دقیقاً مشکلات رایج این سیستم در خیلی از بازی‌ها است دقیقاً اینجا هم وجود دارد. برای مثال یکی از این مشکلات ماندن خیلی کم این خط و نیاز به ضربه‌ی دوم است. برای مثال شما یک ضربه به دشمن خود می‌زنید و چیزی حدود ۹۰ درصد خط سلامتی آن می‌رود و شما باید برای ۱۰ درصد باقی‌مانده منابع خود را در بازی هدر بدهید و این شاید خیلی جذاب نباشد و از آن اصل اکشنی بازی فاصله داشته باشد.

 

نقد و برسی بازی Wolfenstein Youngblood

یکی از مهارت هایی که شما می توانید بدست بیاورید مهارت نامرئی شدن است که می توانید از درخت مهارت های بازی آن را بدست بیاورید.

 

خیلی از گیمر ها از مکانیزم های جدید بازی خوششان نمی آید.

ولی اضافه شدن این مکانیزم ها در بازی شاید خیلی به چشم خیلی از گیمر های Wolfenstein Youngblood خوش نیاید و اضافه شدن این مکانیزم های باعث این شود که این بازی از آن اصل همیشگی خود فاصله بگیرد و این موضوع می‌تواند چیز خوبی نباشد و دقیقاً این موضوع معلوم است. اگر شما از گیمر های قدیمی Wolfenstein باشید وقتی‌که کمی در بازی به جلو بروید دقیقاً به این موضوع برمی‌خورید و در اکثر مواقع این سیستم به دیده خیلی‌ها جذاب نیست و نبودنش خیلی بهتر است. خود من یکی از افرادی هستم که خیلی از مکانیزم های نقش‌آفرینی حمایت می‌کنم و خیلی هم خوشم می‌آید که در یک بازی این المان‌ها اضافه شود؛ اما در بازی Wolfenstein Youngblood شاید یک سری از مکانیزم ها خوب باشد اما قطعاً خیلی از آن‌ها مثل همین سیستم اصلاً جالب نیست و از آن اصالت بازی می‌کاهد.

یکی دیگر از این مواردی که از مکانیزم های نقش‌آفرینی به بازی اضافه‌شده است قابلیت لول آپ است که شاید وجود این مکانیزم جذابیت‌های زیادی داشته باشد و این‌یکی از تغییرات خوب و اضافه‌شده المان نقش‌آفرینی درست است و باعث بهتر شدن بازی شده است. شما با کشتن هر دشمن چیزی شبیه امتیاز می‌گیرید و بعد از رسیدن به میزان موردنیاز سطح شما ارتقا پیدا می‌کنید. ارتقای سطح شما بیشتر به قدرت ضربات شما و محافظ شما برمی‌گردد و با ارتقای شخصیت شما این موردها افزایش می‌یابد؛ اما در کنار این مورد درخت مهارت‌ها در بازی وجود دارد که شما می‌توانید مهارت‌های خود را در این درخت ارتقا دهید و بتوانید با ارتقای مهارت‌های خود به سطح بالاتری در بازی برسید. در درخت مهارت‌ها هم مواردی مثل ضربات جدید و قابلیت‌های جدید مثل قابلیت مخفی شدن و ارتقای قدرت ضربات و پوشش قرار دارد که با تنوع خوبی در درخت مهارت همراه هستیم و این‌یکی از نکات مثبت بازی به‌حساب می‌آید که درخت مهارت بازی موارد خوبی دارد که حداقل گیمر دلش خواهد تلاش کند و مهارت‌های جدید بازی را به دست بیاورد؛ اما همان‌طور که شما ارتقا پیدا می‌کنید قطعاً دشمنان شما هم‌سطح‌های مختلفی دارند و جنگیدن با هر سطح از دشمنان چالش‌های خودش دارد؛ اما دلیلی برای کشتن این دشمنان سطح بالا وجود ندارد برای اینکه میزان امتیازی که یک دشمن سطح پایین به شما می‌دهد با میزان امتیازی که یک دشمن سطح بالا به شما می‌دهد آن‌چنان هم بایدوشاید فرق نمی‌کند و انگیزه لازم را برای مبارزات با این دشمن‌ها به وجود نمی‌آورد که این‌یکی از ضعف‌های این سیستم است و به توجه به اینکه این سیستم جدید است می‌توان انتظار داشت که با بهبودهای زیادی همراه باشیم.

وجود این سیستم شاید واقعاً خوب باشد اما در بعضی موارد می‌تواند باعث لطمه به بازی شود و تجربه‌ی گیمر را خراب کند. دلیلش هم دقیقاً این است که شما در بازی باید بی‌خود و برای اینکه ارتقا پیدا کنید کارهای بی‌خودی را انجام دهد که این موضوع شاید به توجه به اینکه هرکسی که بازی Wolfenstein Youngblood را بازی می‌کند قطعاً دوست ندارد متوقف شود و دوست دارد مدام ادامه این سیستم می‌تواند جلوی او را بگیرد و این مشکل یکی از مشکلات بد بازی به‌حساب می‌آید و این موضوع واقعاً می‌تواند لطمه وارد کند دلیلش هم استفاده نادرست از این سیستم است و به خاطر اینکه استودیو سازنده زیاد در ساخت چنین مواردی وارد نبوده نتوانسته است چیز آن‌چنان کاملی بسازد.

اما از گیم پلی بازی که رد بشویم می‌رسیم به گرافیک بازی و طراحی‌های درون بازی که واقعاً در سطح قابل‌توجه ای قرار دارند. طراحی محیط بازی شاید خیلی پر جزئیات نباشد اما واقعاً برای این عنوان کامل است و دیگر نیازی به چیز بیشتری نیست. طراحی خود شخصیت‌ها و ظاهرشان آن‌چنان جذاب نیست و می‌توانست خیلی خیلی از این بهتر باشد و بیشتر طراحی ظاهر شخصیت‌ها حالت کارتونی و انیمه ای دارد که شاید زیاد جذاب نباشد آن‌هم برای یک بازی شوتر اما ظاهر ربات‌ها و دشمنان واقعاً کامل و بی‌نقص طراحی‌شده است و خیلی حس نو را به شما می‌دهد و واقعاً حس لذت بخشی از بازی را به شما می‌رساند. بازی ازلحاظ باگ هم با باگ‌های زیادی دست‌وپنجه نرم نمی‌کند و فقط کمبودهایی در گیم پلی و سیستم‌های احساس می‌شود. همچنین انیمیشن‌های بازی آن‌چنان کامل نیستند و خیلی حالت ابتدایی دارند که باعث می‌شود جذابیت زیادی درون بازی وجود نداشته باشد. خیلی می‌شد بیشتر روی انیمیشن‌های بازی کارکرد اما نمی‌دانم چرا روی آن بیشتر کار نکردند که بهتر شود. وضعیت صحنه‌های سینمایی هم آن‌چنان چنگی به دل نمی‌زند و خیلی نمی‌تواند شمارا راضی کند اما ازآنجاکه بیشتر تمرکز بازی روی هیجان و گیم پلی و مبارزات است ما این موارد را کمتر به‌حساب می‌آوریم.

همچنین بازی بر روی سوییچ در حالت قابل‌حمل با رزولوشن ۴۸۰p و در حالت داک با رزولوشن ۷۲۰p اجرا می‌شود. بر روی ps4 معمولی هم با ۹۰۰p اجرا می‌شود و بر روی ps4 pro از p1200 تا p1440 با ۶۰ فریم اجرا می‌شود. بر روی xbox one هم با ۹۰۰p و بر روی xbox one x از p1800 تا p2160 با ۶۰ فریم اجرا می‌شود و می‌توان گفت که واقعاً بافریم و رزولوشن خوبی اجرا می‌شود.

موسیقی بازی شاید زیاد موردتوجه قرار نگیرد اما در کیفیت خوبی قرار دارد و می‌تواند گیمر ها را راضی کند. در کنار آن‌هم صداگذاری شخصیت‌های بازی مخصوصاً شخصیت‌های اصلی بازی واقعاً حس خوبی را منتقل می‌کند و می‌توانم گفت که بازی در این بخش ایرادی نداشته است.

بررسی ویدیویی بازی Wolfenstein Youngblood 

در کل بازی Wolfenstein Youngblood یکی دیگر از عنوان‌های این سری است که تفاوت‌های زیادی با بقیه عنوان‌ها دارد و همین تفاوت‌ها هم باعث برتری آن می‌شود و هم باعث این می‌شود که این بازی ضعف‌های زیادی داشته باشد. ماشین گیمز سعی زیادی کرده است تا بتواند جذابیت‌های زیادی به بازی اضافه کند و این کار را با اضافه کردن المان‌های نقش‌آفرینی انجام داده است اما واقعیت این است که بعضی از این المان‌ها اصلاً شاید بهتر بود در بازی وجود نداشت و بعضی دیگر هم با نقص‌های زیادی همراه است اما همه‌ی آن‌ها باهم جذابیت بازی Wolfenstein Youngblood را برای گیمر هم چنان پابرجا نگه می‌دارند. شاید بازی تغییرات زیادی کرده باشد اما همچنان روح و آن اصالت قدیمی این سری درون این عنوان قرار دارد و همچنان هم یک بازی با اکشن فوق‌العاده و هیجانی است که هر گیمری را که علاقه به این سبک دارد می‌تواند جذب کند. داستان بازی چنگی به دل نمی‌زند و نمی‌توان داستان این عنوان را با عنوان‌های قبل مقایسه کرد اما همچنان بازی جذابیت‌های خود را دارد و ارزش تجربه کردن را دارد. گرافیک بازی یک گرافیک انقلابی نیست اما در حدی است که دیگر هیچ گیری نتوانیم به گرافیک بازی دهیم و در آخر هم‌بازی با تفنگ‌های فوق‌العاده خود و شخصیت‌های باحال خود و یک گیم پلی بی‌نقص این سری و گیمر های علاقه‌مند این سری را سرافراز کرده است.

امتیاز NPCBot: 8
ثبت امتیاز: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
میانگین امتیازات کاربران: 8٫25 (4 رای)

نقات قوت

نقات ضعف

تگ ها
منبع: NPCBOT
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران (بدون دیدگاه)