جنگ در میان ستارگان با جلوه‌ای تازه: بررسی تغییرات و پیشرفت‌های STAR WARS Battlefront 2!

بازی STAR WARS Battlefront 2 آغازی به معنای واقعی افتضاح و نفرت‌انگیز داشت. سیستم‌های Microtansaction افتضاح، گرافیک نه‌چندان لذت‌بخش و ایراد‌های بسیار از لحاظ مکانیک‌های این عنوان از جمله مشکلات این بازی در هنگام Launch آن بودند. اما اتفاق عجیب و بسیار جالبی که برای این عنوان افتاد این بود که در طول زمان فعالیتش، شرکت EA و البته DICE به دستور شرکت عظیم‌ Disney مجبور به انجام بازسازی‌های اساسی شدند. از حذف شدن سیستم Microtransaction گرفته تا منتشر کردن چند Patch سنگین جهت رفع تمامی مشکلات باقی‌مانده. این اتفاق بسیاری از کسانی را که در فکر ترک این بازی بودند به آینده‌ی این اثر امیدوار کرد. بازی STAR WARS Battlefront 2 در سال ۲۰۱۷ و با همکاری شرکت‌های DICE، Criterion Software و Motive Studios ساخته شد و سپس توسط شرکت EA منتشر گردید.

همانطور که گفتم، این عنوان Launch بسیار ضعیفی داشت. (مخصوصاً با فضای عجیبی که سیستم Loot و Progression بازی داشت) در یک ویدئوی جدید، جنبه‌ی سینمایی این بازی، با به نمایش گذاشته شدن Cinematic Captures آن، به ما نشان داده شد. ما می‌توانیم تفاوت‌های چشم‌گیری را بین نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ و نسخه‌ی به روزرسانی‌شده‌ی سال ۲۰۲۰ مشاهده کنیم. این ویدئوی ۳ دقیقه‌ای کوتاه با به نمایش گذاشتن تفاوت کارکترها (از همه‌ی جنبه‌ها. از Mesh گرفته تا Redesign) و پیشرفت‌های صورت گرفته در طول این چند سال شروع می‌شود. سپس ما شاهد تغییرات ایجادشده در محیط و گرافیک این بازی هستیم که از روز Launch آن بسیار متفاوت است.

 

 

برای شروع، ما شخصیت Kylo Ren را دیدیم که در مقابل نورپردازی Frontend سال ۲۰۱۸ بازی ایستاده بود، سپس ما تغییری را مشاهده کردیم که در طول سال‌های اخیر صورت گرفته بود. نورپردازی Frontend بسیار لطیف‌تر شده بود و سایه‌ها نیز بسیار ظریف‌تر شده‌اند. تغییرات عظیم دیگری را نیز در شخصیت Rey می‌توان مشاهده کرد که Mesh و البته Animation خود را عوض کرده است. در کنار این موارد ما شاهد توضیحات کاملی از شخصیت‌های Stormtrooper هستیم. ما در کنار این موارد شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه‌ی In-Game Animationها بودیم. (من به شخصه تغییر انیمیشن Darth Maul را به شدت دوست داشتم.) تغییرات بسیاری نیز در زمینه‌ی Bloom، Lighting، FX و البته AOی این عنوان صورت گرفته که محیط را زیباتر و روشن‌تر می‌کند. ویدئوی بالا را می‌توانید برای اطلاعات تصویری مشاهده‌ کنید. البته باید گفت که Cinematic Captures برای شرکت DICE کاربرد ندارد اما برای EA پیشرفت بزرگی محصوب می‌شود.

آنها به صورت رسمی تأیید کردند که معمولاً برای گرفتن عکس‌ها و ویدئوهای خود از OpenGameCam و یا Nvidia Ansel استفاده می‌کنند چراکه نرم‌افزار Third-Pary پیشرفته‌ی Cinetools از حمایت خود در سال ۲۰۱۸ دست کشید. EA Game Changers بخشی از همکاری شرکت EA با جامعه‌ی بازی‌های خود است که از Creatorها و بازیکنان حرفه‌ای درخواست می‌کند تا در مراحل مختلف ساخته شدن بازی جهت راهنمایی و پیشرفت به EA کمک کنند. پیشرفت‌هایی که در طول سال‌ها صورت گرفته‌اند واقعا‌ً تحسین‌برانگیز هستند. (مخصوصاً تغییرات مربوط به شخصیت‌ها) سال گذشته EA نسخه‌ی STAR WARS Battlefront 2 Celebration Edition را منتشر کرد که آپدیت‌های تازه‌ای را با خود به همراه داشت.

 

تگ ها
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران (بدون دیدگاه)