

برای پیشرفت کردن، تغییر و تنوع نیاز است: بررسی تصمیم جالب شرکت UBISOFT!
شرکت UBISOFT از سال ۲۰۱۷ بازگشتی باشکوه به لیست شرکتهای موفق و قدرتمند را تجربه کرد. این اتفاق با توجه بیشتر به نظرات مردمی و بررسیهای دقیق خود شرکت صورت گرفت. زمانیکه شما یکی از بزرگترین شرکتهای صنعت گیم باشید، (بزرگترین شرکت بخش اروپایی صنعت گیم و چهارمین شرکت بزرگ دنیای گیم) مدیریت و رسیدگی به کیفیت بازیها سخت میشود. اگرچه که هر مشکلی که در بازیهای UBISOFT پیش میآید با آپدیت اول رفع میشود. (مثلاً ASSASSIN’S CREED ODYSSEY که با آپدیت اول ۱۰ گیگی خود تمامی مشکلات گرافیکی، بافتی و باگی را برطرف کرد) البته این شرکت با هیچ مشکلی اساسی تا چند وقت پیش مواجه نشده بود تا اینکه مردم اظهار نگرانی کردند که تمامی بازیهای UBISOFT دارند شبیه هم میشوند و زمان زیادی نگذشت که این شرکت جواب این نگرانیها را داد.
بسیاری از بازیکنان از شباهت عنوان Ghost Recon Breakpoint به سایر عناوین UBISOFT همچون سیستم مکالمهی ASSASSIN’S CREED ODYSSEY و البته سیستم Loot بازی The Division ابراز نارضایتی کردند. کسانی هم که باعث و بانی این شباهت بیش از حد هستند تیم نظارت بر محتوا یا همان Editorial Team شرکت UBISOFT هستند که به نظر میرسد کار و مسئولیت خود را جدی نمیگیرند. دقیقاً به همین دلیل است که شرکت عظیم UBISOFT تصمیم گرفته تا قدمی در مسیر درست برداشته، به حرف مردم و نظرات آنها گوش داده و به طریقهای باور نکردنی کل تیم نظارت بر محتوای خود را تغییر داده است تا در آینده تفاوت و تنوع بین عناوین این شرکت خارقالعاده احساس شود. (چراکه واقعاً غمانگیز خواهد بود اگر شرکتی با خلاقیت، داستانگویی، شخصیتپردازی و به صورت خلاصه مهارت همهجانبه عناوینی تکراری منتشر کند. آن هم به خاطر ضعفی به این ناچیزی.)

دو عنوانی که از لحاظ شباهت باعث نگرانی طرفداران و گیمرها شد. بازیهای The Division 2 و البته Ghost Recon Breakpoint
شباهتهای بین دو عنوان اخیر UBISOFT بازیهای The Division 2 و البته Ghost Recon Breakpoint باعث و بانی فروش کمتر از انتظار این آثار اصلی سال ۲۰۱۹ شرکت UBISOFT بودند. (شایان ذکر است که بدانید The Division 2 یکی از پرفروشترین Launchهای تاریخ را داشت) خیلی خارقالعاده است که ببینید شرکت UBISOFT حاضر برای طرفداران تا چه مرزهایی پیش رود. بگذارید تا این مرزها را برای شما توصیف کنیم. تیم Editorial شعبهی اصلی و مدیریتی UBISOFT در پاریس شامل گروهی از طراحان و تهیهکنندگان میشود. این افراد کسانی هستند که دلیل افت کیفیت عناوین اخیر UBISOFT میباشند.
با وجود اینکه داستان این عناوین همیشه خارقالعاده بوده اما دلیل سیاسی نشدن اکثر این داستانها با وجود جریان داشتن در دنیای واقعی این گروهاند. این گروه توسط رئیس شرکت UBISOFT، آقای Yves Guillemot تعویض، ارتقا و توسعه خواهد یافت. در کنار این موضوع اخبار بسیار خوشحالکنندهای به اطلاع ما رسیده است. اخباری همچون محدودیت هر شرکت برای کار بر روی تنها یک عنوان جهت بهتر شدن کیفیت و بالا رفتن تنوع. در ادامه نیز باید گفت برای بهبود کاربرد و کیفیت عناوین، یکی از آثار شرکت UBISOFT MONTREAL کنسل شده و بسیاری از بازیها به شدت بازسازی خواهند شد تا حس خاص خود و جدا از سایر عناوین خود را بدست آورند. این اخبار بدون شک باعث خوشحالی طرفداران و البته بهبود کاربرد این شرکت موفق خواهند شد.