بازگشت به ریشه‌ها خبر‌های خوبی به همراه دارد: بازگشت Max Beland به UBISOFT!

چندی پیش ما خبری را به اطلاع شما رساندیم که بسیار جالب بود. این خبر، همان تعویض، تغییر و ارتقا یافتن تیم نظارت بر محتوا یا همان Editorial Team شرکت عظیم UBISOFT بود. حال ما از اولین قدمی که این شرکت به سمت پیشرفت برداشته است باخبر شده‌ایم. بدون شک تمامی اعضای جامعه‌ی بی‌نهایت بزرگ گیم با بازی معروف و پرطرفدار Fortnite آشنا هستند. این اثر که غوغا به پا کرد، ساخته‌ی شرکت موفق و در حال پیشرفت Epic Games می‌باشد. یکی از مغزهای متفکر پشت این اثر آقای Max Beland است. این فرد یکی از اعضای خانواده‌ی بزرگ UBISOFT بود و توانست با اخذ اجازه از شرکت UBISOFT موفق شود تا قراردادی مدت‌دار با شرکت Epic Games را امضأ نموده و به این شرکت منتقل شود تا با کمک او بازی Fortnite ساخته شود.

چندی پیش قرارداد او با این شرکت به پایان رسید و بسیاری از اعضای صنعت گیم شروع به پیشبینی‌های مختلف کردند. از ماندن او با شرکت Epic Games گرفته تا بستن قراردادی با شرکت EA. اما اتفاقی که در نهایت افتاد این بود که آقای Max Beland پس از کسب تجربه‌ی بسیار و تبدیل شدن به یک فزد باسابقه در صنعت گیم به ریشه‌های خود و شرکت UBISOFT بازگشت. درست شنیدید او به بخشی از کارنامه‌ی کاری خود که به گفته‌ی او موفق‌ترین نقطه‌ی زندگی کاری خود و شرکت UBISOFT بازگشت. البته این بازگشت او با پاداش خیلی بزرگ و چشم‌گیری همراه بود که مطمئنیم همه‌ی اعضای صنعت گیم از آن راضی هستند. در ادامه‌ی خبر به این پاداش خواهیم پرداخت.

 

بازگشت به ریشه‌ها خبر‌های خوبی به همراه دارد: بازگشت Max Beland به UBISOFT!

تصویری از آقای Max Beland که مسئول بخش خلاقیت عناوین شاهکاری همچون Rainbow Six Vegas، Splinter Cell Blacklist و البته ASSASSIN’S CREED

 

چندی پیش ما درباره‌ی تغییر، تعویض و ارتقای تیم نظارت بر محتوای شرکت UBISOFT صحبت‌هایی داشتیم. حال اولین خبری که درباره‌ی این مرحله از پیشرفت شرکت عظیم و موفق UBISOFT به دست آوردیم این است که یک عضو سابق شرکت که برای مدتی در ساخت Fortnite فعالیت کرده بود، حال به شرکت بازگشته است. شرکت UBISOFT هم با نگاهی عمیق به کارنامه‌ی کاری موفق و خارق‌العاده‌ی او، که شامل بازی‌های عالی رتبه‌ی UBISOFT می‌شود، تصمیم گرفته است تا او را به یکی از اعضای جدید Editorial Team یا همان تیم نظارت بر محتوای خود تبدیل کند. این حرکت از چندین جنبه قابل ستایش است. اول آنکه او در پروسه‌ی ساخت عناوین شاهکاری همچون Splinter Cell Blacklist، Far Cry 5، Rainbow Six Vegas و بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فرنچایز UBISOFT یعنی همان ASSASSIN’S CREED دست داشته است،

پس انتخاب بسیار مناسبی برای نظارت به تنوع و خلاقیت در بازی‌های شرکت UBISOFT است. البته نقش او در تیم نظارت بر محتوا از اهمیت بی‌اندازه‌ای برخوردار است چراکه مسئولیت Vice President را به او سپرده‌اند. با نگاهی دقیق‌تر به آقای Max Beland می‌توان دید که با داشتن مسئولیت کارگردانی خلاقیت بازی موفق Rainbow Six Vegas، کارگردانی طراحی‌ بازی عنوان خارق‌العاده‌ی ASSASSIN’S CREED و البته کارگردانی خلاقیت دو عنوان محبوب نهایی سری Splinter Cell یعنی همان Splinter Cell Blacklist و البته Splinter Cell Conviction انتخاب او به عنوان Vice President تیم نظارت بر محتوای شرکت UBISOFT با نتایج بسیار مثبتی همراه خواهد بود. عناوین تأییدشده‌ی آینده‌ی شرکت UBISOFT شامل بازی Watch Dogs Legion، Skull and Bones و البته اثر Gods and Monsters در کنار Rainbow Six Quarantine می‌شوند که تغییرات و نوآوری‌هایی که تحت نظارت این فرد کارکشته برایشان رخ خواهند داد بسیار دیدنی خواهد بود.

 

تگ ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه
دیدگاه های کاربران (بدون دیدگاه)